Pogoji uporabe

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Norik-sub so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Norik-sub (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Norik-sub d.o.o., Celovška cesta 25, 1000 Ljubljana, matična številka: 5328764000, davčna številka: SI20290128, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Norik-sub).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Norik-sub, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Norik-sub d.o.o. in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Norik-sub d.o.o., Celovška 25, 1000 Ljubljana.

Uporabniški račun

Uporaba spletnega mesta ter nakup v spletni trgovini sta omogočena tako obiskovalcem, neprijavljenim registriranim uporabnikom, kot tudi prijavljenim registriranim uporabnikom.

Obiskovalec spletnega mesta si lahko pred ali med nakupom na povezavi Uporabniški račun ustvari uporabniški račun, ter s tem postane registrirani uporabnik spletnega mesta. Registracija uporabnikom omogoča shranjevanje njihovih naslovov ter pregled naročil. Ob registraciji je potrebno s klikom na povezavo potrditi naslov elektronske pošte. Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na norik@norik-sub.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena v najkrajšem možnem času, o tem bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Registriranim uporabnikom, ki se v spletno mesto prijavijo pred ali med nakupom, se bodo v koraku “Blagajna” prikazala predizpolnjena polja z naslovi za račun in dostavo, kot so ti shranjeni v njihovem uporabniškem računu.

Dostopnost informacij

Norik-sub se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Norik-sub d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba Norik-sub ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene v spletni trgovini Norik-sub so vedno prikazane z vključenim DDV. Vedno so navedene redne cene izdelkov. V kolikor ima kateri od izdelkov znižano ceno, je le-ta navedena poleg prečrtane redne cene. Cene veljajo za vse uporabnike spletne trgovine Norik-sub (tako obiskovalce kot registrirane uporabnike).

Aktualno

V kategoriji “Izdelki v akciji” so navedeni izdelki s posebej znižano ceno ali s ceno, ki velja le določeno krajše časovno obdobje.

Oznake izdelkov

  • Izdelek z oznako “Na zalogi” je na zalogi v skladišču Norik-sub, kar omogoča hitrejšo dobavo artikla.
  • Izdelek z oznako “Na zalogi pri dobavitelju” pomeni, da izdelka trenutno ni na zalogi v skladišču Norik-sub, zato bo dobavni čas daljši.
  • Izdelek z oznako “Ni dobavljivo” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da izdelka trenutno ne moremo dobaviti, kupec pa izdelka ne more dodati v košarico oziroma zaključiti nakupa z nedobavljivim izdelkom v košarici.
  • Za izdelke z oznak0 “Izpostavljen izdelek” prodajni svetovalec Norik-sub-a zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in Norik-sub zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Norik-sub in kupcem je v spletni trgovini Norik-sub sklenjena v trenutku, ko Norik-sub kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Norik-sub kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Norik-sub.

Načini plačila

Norik-sub omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun Norik-sub d.o.o. po predračunu*
  • s kreditno kartico (MasterCard®, Visa, American Express)**

*Po prejemu plačila po predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

**Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Norik-sub po predračunu.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na norik@norik-sub.si za kreditiranje kartice ali vračilo kupnine.

Izdaja računa

Norik-sub d.o.o. po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače in ne vključujejo stroška pošiljanja blaga do kupca.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Norik-sub kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnih mestih Norik-sub d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Norik-sub. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev promocijskih kod in podobnega.

Kreditne kartice

V primeru plačila s kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Norik-sub.

Norik-sub ne hrani podatkov o plačilnih ali kreditnih karticah.

Darilni bon Norik-sub

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Norik-sub d.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Norik-sub d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup preko spletne trgovine Norik-sub. Darilni bon se lahko koristi tudi pri nakupu na prevzemnem mestu.

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Norik-sub ali na prevzemnem mestu Norik-sub. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Skupna vrednost artiklov mora biti 1 € višja od vrednosti darilnega bona. Z darilnim bonom lahko plačate skupni znesek artiklov, ne pa tudi stroškov dostave.

Uporaba darilnega bona:

  • Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte z izbiro še morebitnih drugih izdelkov in ko končate, kliknite Pregled košarice.
  • V polje Kupon vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon. Če želite unovčiti več bonov, postopek ponovite.
  • Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še Nadaljujete na blagajno, kjer izberete plačnika, naslov dostave, način plačila in oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena.

Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine Norik-sub in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete v naših e-obvestilih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Pregled košarice.
  • V polje Kupon vpišite kodo za popust in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon.
  • Ko vpišete kodo, se vrednost kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še Nadaljujete na blagajno, kjer izberete plačnika, naslov dostave, način plačila in oddate spletno naročilo.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete v naših e-obvestilih.

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Pregled košarice.
  • V polje Kupon vpišite promocijsko kodo in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi kupon.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • Nato samo še Nadaljujete na blagajno, kjer izberete plačnika, naslov dostave, način plačila in oddate spletno naročilo.

Postopek obveščanja o nakupu

  1. Norik-sub naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku Norik-sub spletnega mesta so na spletni strani Norik-sub vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Norik-sub naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Norik-sub lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Norik-sub nima na zalogi v lastnem skladišču, je Norik-sub izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Norik-sub. Norik-sub preko elektronske pošte kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Norik-sub, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Norik-sub ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Norik-sub naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Norik-sub ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Norik-sub nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Norik-sub ali odgovorna oseba povzročila namenoma ali iz malomarnosti.

  1. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Norik-sub v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Norik-sub v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 414500 ali po e-mailu na naslov norik@norik-sub.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Seznam želja

Če želite, da vam družina ali prijatelji kupijo določen izdelek (ali več izdelkov), si lahko sami kreirate seznam želja. Svoj seznam želja lahko delite s svojo družino ali svojimi prijatelji.

Kako do seznama želja?

Na strani posameznega artikla se desno od gumba »DODAJ V KOŠARICO« nahaja gumb z ikono srca. S klikom nanj se artikel shrani na seznam želja. Tu se zbirajo vsi izbrani artikli.

Do seznama želja lahko dostopate tudi s klikom na ikono v obliki srca zgoraj-desno v glavi spletnega mesta.

Je vaš seznam želja popoln? Lahko ga objavite oziroma delite. Glede na to, na katerem kanalu želite objaviti svoj seznam želja, lahko izberete pod seznamom artiklov ikono Facebook, Twitter, E-pošta, itd. in povezavo do svojega seznam delite z družino ali prijatelji.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v koraku “Blagajna” vpišete podatke podjetja ter davčno številko.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Pogoji poslovanja. Več o možnosti vračila v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v odstavku o vračilih.

Spletna trgovina Norik-sub pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420,00 € z DDV)
  • z nakazilom na račun Norik-sub d.o.o. po predračunu
  • s kreditno kartico (MasterCard®, Visa, America Express)
  • odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Norik-sub d.o.o. po predračunu.

Varnost

Norik-sub uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Norik-sub v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Varovanje osebnih podatkov

Norik-sub se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na tej spletni strani na podstrani Pravilnik o zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Omejitev odgovornosti

Norik-sub se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Norik-sub ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo Norik-sub kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Norik-sub ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Norik-sub mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Norik-sub ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Norik-sub ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Norik-sub v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Komunikacija

Norik-sub bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Norik-sub bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Norik-sub bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Norik-sub izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Norik-sub bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Pritožbe in spori

Norik-sub spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Norik-sub se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s prodajalcem Norik-sub lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 414500 ali po elektronski pošti na norik@norik-sub.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova norik@norik-sub.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Norik-sub se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Norik-sub prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Norik-sub d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Norik-sub, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Ti pogoji poslovanja veljajo od 1.5.2020.